Офіційний веб-сайт
Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області




Урядова гаряча лінія Очищення влади Центр допомоги учасникам АТО Замовлення на кадри субсидії Енергоефективність ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Все про субсидії Калькулятор розрахунку субсидії Децентралізація влади База дітей-сиріт

Державні інтернет-ресурси:

Офіційне інтернет-представництво президента 
України Верховна рада України
Урядовий портал
Житомирська ОДА

Головна сторінка Житомирська ОДА Урядовий портал 22 травня 2018 р.
 

































































РайСЕС

Новини
 

 2018-04-13

Про виконання доручення щодо проведення аналізу сплати податків і зборів платниками податків

На виконання доручення першого заступника голови райдержадміністрації та з метою збільшення надходжень до місцевих бюджетів сільським та селищному головам було розіслано листи з переліком зареєстрованих на відповідних територіях платників податків для опрацювання та залучення до сплати всіх належних податків та зборів до місцевих бюджетів з зазначенням контрольного терміну інформування про проведену роботу.
В ході проведеного аналізу сплати по кожному платнику податків виявлено, що деякі підприємства, які зареєстровані в Лугинській селищній раді, але здійснюють діяльність на території населених пунктів, які не входять до Лугинської ОТГ. Керівникам цих підприємств надано листи з рекомендацією про сплату ПДФО по місцю здійснення діяльності.
По 2 товариствах в квітні місяці було здійснено перекидку ПДФО як не вірно зарахованого за заявами платників із бюджету Лугинської селищної ради до районного бюджету в загальній сумі 107,7 тис. грн. (за період 2017 рік та січень-березень 2018 року).
Управлінням фінансів спільно з Лугинським відділенням Коростенської ОДПІ було проведено роботу із погашення податкового боргу до місцевих бюджетів Лугинського району.
Вцілому, за березень – квітень (станом на 11.04.2018) погашено 23,5 тис. грн., в тому числі: ПДФО – 1,5 тис. грн., податку на не рухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 0,1 тис. грн., плати за землю – 0,3 тис. грн., єдиного податку з фізичних осіб – 21,6 тис. грн.

Про виконання бюджету
Управління фінансів інформує про виконання зведеного бюджету Лугинського району за І квартал 2018 року:
Доходна частина зведеного бюджету Лугинського району за І квартал 2018 року виконана на 100,3 %, надійшло 36130,4 тис. грн. при плановому показнику 36020,4 тис. грн., в тому числі:
по загальному фонду виконання забезпечено на рівні 99,9 %, при плановому показнику 35787,4 тис. грн. отримано 35745,4 тис. грн. (- 42 тис. грн.);
по спеціальному фонду – на рівні 165%: при плані 233,0 тис. грн. отримано доходів у розмірі 385,0 тис. грн. (+ 152 тис. грн.).

Власна доходна частина загального фонду зведеного бюджету Лугинського району виконана на 116,1%, при плані у сумі 3204,3 тис. грн. надійшло доходів 3721,5 тис. грн., понад план отримано 517,2 тис. грн. Порівняно із аналогічним періодом минулого року за січень – березень 2018 року надійшло на 165,6 тис. грн. менше доходів. Суттєво зменшились надходження із рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення (пояснюється змінами, внесеними до Лісового кодексу України в частині визначення санітарних рубок), із земельного податку (спад спричинили зміни, внесені до Податкового кодексу України в частині сплати 25% від нарахованої суми земельного податку за землі, що належать Укрзалізниці) та єдиного податку (спад надходжень єдиного податку спричинений переходом приватних підприємців із спрощеної системи оподаткування на загальну або ж зняття їх з обліку. Сплата проводиться за результатами діяльності).
Із 14 місцевих бюджетів планові призначення власної доходної частини загального фонду виконано 12-ма місцевими бюджетами (не виконано планові показники Жеревецькою с/р та районним бюджетом у загальній сумі 186,1 тис. грн. Виконано 7 із 8 запланованих джерел доходів. Не виконано плановий показник з ПДФО у сумі 187,3 тис. грн.

Доходна частина районного бюджету за І квартал 2018 року виконана на 98,3 %, надійшло 34060,8 тис. грн. при плановому показнику 34638,5 тис. грн., в тому числі:
по загальному фонду виконання забезпечено на рівні 98 %, при плановому показнику 34413,6 тис. грн. отримано 33699,7 тис. грн. (- 713,9 тис. грн., з них 559,2 тис. грн. не додано офіційних трансфертів);
по спеціальному фонду – на рівні 160,6%: при плані 224,9 тис. грн. отримано доходів у розмірі 361,1 тис. грн. (+ 136,2 тис. грн.).

Власна доходна частина загального фонду районного бюджету виконана на 93%, при плані у сумі 2214,7 тис. грн. надійшло доходів 2060 тис. грн., не отримано доходів (ПДФО, адмін.збір та оренда майна) у сумі 154,7 тис. грн. Порівняно із аналогічним періодом минулого року за січень – березень 2018 року надійшло на 484,5 тис. грн. більше доходів.

За І квартал 2018 рік місцевими бюджетами району по загальному фонду проведено видатків у сумі 35705.7 тис. грн., що більше ніж за аналогічний період 2017 року на 4119,6 тис. грн., в тому числі на:
• заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 12777,7 тис. грн., що становить біля 50 відсотків всіх видатків та на 37,8 тис. грн. менше, ніж у 2017 році (за рахунок зміни фінансування окремих установ);
• соціальні виплати – 18859,6 тис. грн., що більше аналогічного показника минулого року на 4943,4 тис. грн.
По спеціальному фонду зведеного бюджету району проведено видатків на згальну суму 359,7 тис. грн.
При формуванні бюджету району на 2018 рік не вдалося повністю забезпечити потребу в асигнуваннях на заробітну плату з нарахуваннями та видатки по енергоносіях, які споживаються бюджетними установами району.
В цілому, по району недостатність в коштах на виплату заробітної плати з нарахуваннями станом на 01.04.18 року складає 5488,8 тис. грн. Дана недостатність встановлено по 7-ми сільських, 1-й селищній радах на загальну суму – 1216,8 тис. грн. та по 6-ти установах – відділ освіти, ЦРЛ, Центр первинної медико-санітарної допомоги, відділ культури, фізична культура, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на загальну суму 4272 тис. грн.
При формуванні бюджету на 2018 рік на оплату енергоносіїв було затверджено 3918,2 тис. грн. при потребі 4685,6 тис. грн., недостатність складала 767,4 тис. грн. Рішенням сесії районної ради №381 від 23.02.2018 «Про внесення змін до районного бюджету» було внесено зміни в частині енергоносіїв, а саме: по галузі «Освіта» зменшено планові призначення на 635,4 тис. грн. з метою перекриття видатків на оплату праці, тому станом на 01.04.2018 недостатність по районному бюджету зросла на 635,4 тис. грн. і становить 1402,8 тис. грн.
За І квартал поточного року районним бюджетом проведено видатків по загальному фонду на загальну суму 33752,1 тис. грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 13152,8 тис. грн., що становить 27,6 % всіх видатків загального фонду та на 1607,3 тис. грн. менше, ніж у 2017 році (за рахунок зміни фінансування окремих установ).
Питома вага заробітної плати та інших соціальних виплат становить 94% від усіх видатків загального фонду бюджету.

На придбання продуктів харчування спрямовано 65,3 тис. грн.
На розрахунки з оплати комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 839,7 тис. грн., що на 3,4 тис. грн. менше ніж у 2017 році.

По спеціальному фонду районного бюджету проведено видатків в сумі 340,8 тис. грн.
На капітальні видатки спрямовано 50,0 тис. грн.

Л.О.Паламарчук,
начальник управління фінансів


  Запитання надсилайте за адресою: lugini_rda@ukr.net  
  ©2006 Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області
©2006 створення сайту ПоліссяNet ISP