Офіційний веб-сайт
Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області




Урядова гаряча лінія Очищення влади Центр допомоги учасникам АТО Замовлення на кадри субсидії Енергоефективність ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Все про субсидії Калькулятор розрахунку субсидії Децентралізація влади База дітей-сиріт

Державні інтернет-ресурси:

Офіційне інтернет-представництво президента 
України Верховна рада України
Урядовий портал
Житомирська ОДА

Головна сторінка Житомирська ОДА Урядовий портал 22 травня 2018 р.
 

































































РайСЕС

Новини
 

 2018-05-11

Уряд спрощує ведення господарської діяльності: скасовує дублювання документів та проставлення печатки

10 травня 2018 року Кабінет Міністрів прийняв розроблену Мінфіном постанову «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка скасовує необхідність проставлення відбитку печатки на документах під час подачі до органів державної влади, а також скасовує обов’язок дублювання електронних документів на папері.

У чому суть?

Законом України від 23 березня 2017 р. № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» 
скасовано обов’язок використання печаток на документах суб’єктів господарювання та передбачено адміністративну відповідальність посадових осіб державних органів за вимогу у суб’єктів господарювання наявності відбитку печатки на офіційному документі.

Крім того, чинне законодавство містить норми, які не відповідають сучасним пріоритетам щодо розвитку електронних комунікацій та є невиправдано обтяжливими для бізнесу. Як наслідок, виникла необхідність аналізу та перегляду законодавства.

Тому Мінфін розробив постанову, яка скасовує вимоги використання печаток суб’єктами господарювання (незалежно від їх наявності) під час надання інформації на запит Держфінмоніторингу; надсилання запитів суб’єктами первинного фінансового до державних органів, державних реєстраторів; ведення реєстру фінансових операцій. Цією ж постановою скасовується необхідність дублювати на паперовому носії документів, складених в електронній формі.

Що це дає?

Постанова направлена на реалізацію політики дерегуляції щодо спрощення ведення господарської діяльності, зокрема шляхом скасування вимог використання печаток суб’єктів господарювання та необхідності дублювання на паперовому носії документів, складених в електронній формі. Зазначене приведе до зменшення затрат часу та коштів суб’єктів господарювання та забезпечить розвиток інформаційних ресурсів.


  Запитання надсилайте за адресою: lugini_rda@ukr.net  
  ©2006 Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області
©2006 створення сайту ПоліссяNet ISP