Офіційний веб-сайт
Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області




Урядова гаряча лінія Очищення влади Центр допомоги учасникам АТО субсидії Енергоефективність ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Все про субсидії Калькулятор розрахунку субсидії Децентралізація влади До уваги переселенців Калькулятор розрахунку субсидії

Державні інтернет-ресурси:

Офіційне інтернет-представництво президента 
України Верховна рада України
Урядовий портал
Житомирська ОДА
Головне управління державної служби України

Головна сторінка Житомирська ОДА Урядовий портал 25 червня 2017 р.
 

































































РайСЕС

Все про субсидії
 

Телефони «гарячих ліній» з питань надання житлових субсидій управлінь праці та соціального захисту населення Житомирської області

Телефони «гарячих ліній» з питань надання житлових субсидій управлінь праці та соціального захисту населення Житомирської області

Програма стимулювання ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження на 2015-2018 роки

Програма стимулювання щодо ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження на 2015-2018 роки

Житлова субсидія

Відеоролик про енергозбереження

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ЛУГИНСЬКОГО РАЙОНУ!

28 лютого, Кабінет Міністрів України спростив процедуру оформлення субсидій. Відповідну постанову «Про внесення змін до Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» було прийнято на засіданні уряду. Запроваджено спрощений порядок надання житлових субсидій і з 01 травня 2015 року житлові субсидії для громадян стануть доступнішими. Призначення субсидії буде здійснюватися на підставі двох документів - заяви і декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, в тому числі і працюючих осіб). При цьому запроваджуються спрощені форми заяви і декларації про доходи та витратах осіб для звернення за субсидією (форма на 1 аркуші).

Вводиться принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником. При цьому перевірка достовірності цих даних буде здійснюватися органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ і організацій.

Кожне домогосподарство одночасно з рахунком для оплати енергоносіїв у квітні і жовтні 2015 року отримає спрощені форми заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії. Підприємства, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення повинні забезпечити до 15 квітня та до 01 листопада 2015 року виготовлення бланків Заяви та Декларації і доставку їх споживачам разом з рахунками на оплату послуг.

КУДИ І ЯК ПОДАЮТЬСЯ ДОКУМЕНТИ

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ

- спрощена заява (за встановленою формою);

- спрощена декларація про доходи та витратах осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (за встановленою формою).

Всі інші відомості, необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служби і Пенсійного фонду. При цьому, буде заборонено вимагати від заявників інші документи, що передбачені Положенням про призначення житлових субсидій.

ТЕРМІН ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік.

ЯКІ ДОХОДИ ВКЛЮЧАЮТЬСЯ ДО РОЗРАХУНКУ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ?

До сукупного доходу для призначення субсидії враховуються доходи, отримані особою у грошовому вигляді без урахування сплачених податків.

ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗАЯВНИКА ЗА НАДАНІ ВІДОМОСТІ

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про членів сім'ї, доходи, витрати, необхідних для призначення житлової субсидії. У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих в житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни переліку одержуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, покупці товарів або оплаті послуг) заявник зобов'язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні або недостовірні відомості про доходи та витратах зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов'язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

Шановний споживачу!

Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.

Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.

Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що додаються.

Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.

Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати в управлінні праці та соціального захисту населення Лугинської райжержадміністрації за телефоном 9-16-98 або за телефоном Урядової «гарячої лінії» 0 800 507 309.

Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua .

Інструкція про порядок заповнення бланків Заяви про призначення житлової субсидії

Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все. У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».

Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

Бланк заяви та декларації >>>

Шановні жителі Лугинщини!

Згідно з рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з 1 квітня 2015 року підвищуються ціни на газ, тарифи на електроенергію і теплопостачання для населення. Враховуючи важливість соціальної підтримки населення, Кабінетом Міністрів України 28 лютого 2015 року прийнято постанову №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», яка набирає чинності з 1 травня 2015 року.

Призначення субсидій відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації, які необхідно подати до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (м. Малин, вул. Тараскіна,5).

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Крім того, надається право на оформлення субсидій особам, які орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла.

Скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій, крім здійснення одноразової дороговартісної покупки (на суму понад 50 тис. грн):

  1. наявність у власності двох житлових приміщень;
  2. наявність у власності двох автомобілів;
  3. наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;
  4. здача в найм житлового приміщення;
  5. здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у т.ч. оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10 прожиткових мінімумів.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

Соціальні нормативи споживання для надання субсидій

  Запитання надсилайте за адресою: lugini_rda@ukr.net  
  ©2006 Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області
©2006 створення сайту ПоліссяNet ISP